google-site-verification=XA0Zvouxw1tMlNb4pQApN6DIhXMdR-3LVmAp3T8sRbw

Malá či veľká svadba ?       

11.10.2021

Milé budúce nevesty. V mojom  článku Vám chcem upresniť prečo nezáleží na tom či je malá, alebo veľká svadba. Na cene sa veľa nemení.  

Niekoľkokrát som sa stretol s tým, že mi napísala - zavolala  budúca nevesta a pri otázke cenovej ponuky argumentovala s tým, že svadba bude malá a hostí nebude veľa okolo 20-30 ľudí. Milé budúce nevesty pri cene služieb nezáleží na tom či bude svadba malá, veľká, krátka či dlhé. Počíta sa cena za ten daný deň a za službu. 

Prečo je cena za deň. Vysvetlím vám to na jednoduchom príklade. 

Objednáte si službu a poviete tú Vašu často kladenú námietku, že vy budete mať malú svadbu a nájde sa vždy niekto kto Vám dá nízku cenu za službu. To by som si nedovolil povedať, že sa nikto taký nenájde, keďže veľa ľudí to robí bez živnosti, alebo licencie umelca. No aj pri takýchto poskytovateľoch služieb sa stalo, že povedali neveste cenu a dokonca a nám čo to robíme na živnosť a je to naša práca a živí nás to napísala, že si vybrali lacnejšieho poskytovateľa služieb. Na to som napísal, že v poriadku a prajem im veľa lásky a pekný svadobný deň. No čo sa stalo následne. Necelý mesiac pred svadbou mi písala budúca nevesta, že im poskytovateľ služieb zrušil služby a nemôže sa zúčastniť na ich svadbe z rôznych dôvodov. Neriešil som dôvody ani ma to osobne nezaujímalo. Išlo o to, že služby im zrušil a nemohol ísť na ich svadbu, lebo im predtým ako poskytovateľ služieb dal nízku cenu. Podstatné bolo, že znovu volala a písala mne či mám voľný termín a či im môžem zabezpečiť služby. Jasné, že som už termín voľný nemal, pretože sa vždy nájde budúca nevesta, ktorej je podstatné aby mala zabezpečené služby a nepozerá na cenu, ale na kvalitu služieb. Netuším ako to vtedy dopadlo, pretože to už bolo dávnejšie. Išlo o to, že dotyčný poskytovateľ bol na svadbe, ale na inej kde mu ponúkli vyššiu sumu a preto uprednostnil svadbu s vyššou cenou. Vyhovoriť sa v tom prípade na chorobu, problémy v rodine, či iné dôvody je jednoduché povedať. 

To bol príklad na nízku cenu za službu a riziko toho, že sa môže ľahko stať, že ostanete mesiac pred svadobným dňom bez poskytnutej služby. Nikto Vám nepovie ,,prepáčte zobral som svadbu za vyššiu cenu a preto nepôjdem na Vašu,, 

Ja ako poskytovateľ služby preto dávam cenu vždy základnú a poviem, že po objednaní služby majú termín istý. Nemusím sa následne vyhovárať na rôzne problémy a iné výhovorky. Jediný dôvod by sa mohol stať ,že by mi môj zdravotný stav nedovolil sa zúčastniť na akcii. No aj vtedy sa v prvom rade snažím zabezpečiť náhradu, pretože viem, že za cenu služby nemám problém nájsť náhradu pokiaľ sa nejedná o silný termín v danom roku. 

Rada na záver: Pozerajte vždy na to, že je to Váš svadobný deň, ktorý sa väčšinou koná raz za život. Jasné môže sa stať ,že sa to bude aj opakovať u niektorých jednotlivcov aj tri či štyri krát :-) . V tom prípade sa už na tej cene dá dohodnúť :-). Cena by v tento deň  nemala rozhodovať pri výbere služieb, aby sa nestalo to čo sa čoraz viac vyskytuje na sociálnych sieťach a portáloch, že Vám rušia služby tesne pred svadobným dňom. 

Tento článok som napísal po dlhoročných skúsenostiach, ktoré mám spolu s mojimi kolegami.   

google-site-verification=VeuUWgz6_Vt0pojx2hOkzwMVqlx8dAswawnfpJsDnGc